Unde esti?

Sunt oameni care au curajul sa exprime ceea ce simt. Am dat intamplator peste acest mesaj. Enjoy!

<< Am renuntat la tine. Da! am facut-o cu o mare durere in suflet, dar nu mai mare decat aia pe care mi-o provoci tu de atata tim. Sunt iar zece zile de cand nu ne-am vorbit, de cand nu stiu nimic de tine si recunosc, nu mi-e bine. Pentru ca o parte din mine ar alerga pana la tine si ti-ar da doua palme doar ca sa-ti revi si sa faci lucrurile cum trebuie. Iar cealalta parte, cea rationala si-ar vedea de drumul ei. Acum e greu si poate sunt zile in care nu am niciun motiv sa zambesc, pentru simplu fapt k nu am auzit macar un ~Buna!~ de la tine.Nu stiu ce as putea eu sa fac sa rezolv lucrurile astea. Nu mai depinde demult de mine. Tu esti singurul care poate sa darame zidul dintre noi si sa faca ceva pentru fericirea noastra. Nu eu! Tu esti ala care nu stie ce vrea, care azi ma iubeste si isi doreste copii cu mine, familie, sa imbatranim impreuna, iar maine nu vorbesti cu mine pentru ca asa vrei tu. Cu ce ti-am gresit eu oare de te comporti asa? Unde esti? >>

Imagine

Leave a Reply

